منوی دسته بندی

قوانین و مقررات سایت

صفحه قوانین و مقررات حاضر به مثابه یک توافق است که به موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی از سایت ریاضیگون (CyberITMath) و خدمات آن استفاده می‌نمایند، تابع این قوانین هستند.

کاربر با خرید محصول از وب‌سایت ریاضیگون توافقنامه فوق را تایید کرده و نیازی به اخذ امضای فیزیکی از کاربر برای تایید موارد فوق نیست. خرید کاربر از وب‌سایت ریاضیگون به منزله قبول قوانین و مقررات مندرج در این صفحه می‌باشد.

قوانین و مقررات سایت ریاضیگون

ماده یک: تعاریف:

1.1. ریاضیگون( وب‌سایت): وب‌سایت ریاضیگون با آدرس دامنه  cyberitmath.com که کاربر محصولات را از طریق آن خریداری خواهد کرد و تمامی خریدها از طریق این دامنه صورت می‌گیرد.

1.2. مشتری ( کاربر): شخصی که در وب‌سایت ریاضیگون خریدی انجام می‌دهد و بابت دریافت محصول یا خدمات هزینه پرداخت می‌کند.

1.3. محصولات: شامل تمام محصولات وفایل‌های دیجیتال موجود در وب‌سایت به دامنه cyberitmath.com است.

1.4. لایسنس( مجوز): مجوز استفاده از محصولات آموزشی که با خرید کاربر از وب‌سایت، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و اجازه استفاده از محصول خریداری شده را به کاربر خواهد داد.

1.5. قوانین جمهوری اسلامی ایران: قوانین و مقرراتی که به‌تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده‌باشد و به صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. از جمله قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده.

 

ماده دو: موضوع فعالیت سایت:

2.1. سایت ریاضیگون در زمینه آموزش ریاضی در تمامی سطوح فعالیت می‌کند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

ماده سه: حساب کاربری:

3.1. عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت ریاضیگون کاملا رایگان است.ثبت نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که درآن اطلاعاتی نظیر نام و نام ‌خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شوند به منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت ریاضیگون است.

3.2. هر شخص با استفاده از اطلاعات و هویت شخصی خود در وب‌سایت ریاضیگون ثبت نام خواهد کرد و ریاضیگون هیچ مسئولیتی در ازای تخلف کاربر و ارائه اطلاعات اشتباه موقع ثبت نام نخواهد داشت.

3.3. در صورتی‌که معلوم شود شخص با نام کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، ریاضیگون می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت به کاربر مسترد نخواهد شد.

3.4. کاربر اجازه نسخه‌برداری یا اشتراک‌گذاری محصول خریداری شده از روش‌های آفلاین و آنلاین به صورت مستقیم و یا با واسطه را نخواهد داشت. و در صورت مشاهده حساب کاربری مسدود و موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌شود.

3.5. کاربر در قبادل اطلاعات حساب کاربری نظیر ایمیل، نلم کاربری و رمز عبور خود مسئول است و در صورت ارائه به شخص دیگری، مسئولیتی متوجه ریاضیگون نخواهد بود.

 

ماده 4 : مالکیت فکری:

4.1. هرگونه نسخه‌برداری، استفاده یا بازآفرینی از نام و طرح و مطالب وب‌سایت، تصاویر و محتوای وب‌سایت خلاف قانون مالکیت فکری و در صورت مشاهده موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌شود.

4.2. هرگونه فروش و انتشار محصولات ریاضیگون در سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی یا به اشتراک گذاری محصول خریداری شده با افراد دیگر خلاف قوانین است و در صورت مشاهده حساب کاربری شخص خاطی مسدود و موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

4.3. اگر محتوای سایت از منبع داخلی و یا خارجی اخذ شده باشد، حتما به آن منبع ارجاع داده خواهد شد.

 

ماده پنج: مسئولیت‌های ریاضیگون:

5.1. تمام اطلاعات کاربران نزد ریاضیگون محفوظ خواهد ماند. ریاضیگون موظف است اطلاعات کاربران را نزد خود محفوظ نگه‌درد.

5.2. سایت ریاضیگون نهایت تلاش خود را می‌نماید تا آموزش‌ها و خدمات با کیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای انتقادات و پیشنهادات کاربران می‌باشد.

5.3. سایت ریاضیگون نهایت تلاش خود را در جهت به روز رسانی مطالب می‌نماید. و اگر بنا به دلایلی ریاضیگون اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن ( موقتی یا دائم) صفحه خاصی نماید، این اقدام حقی برای اعتراض کاربران ایجاد نمی‌کند.

ماده شش: ثبت و ارسال سفارش:

6.1. در صورتی که محصول خریداری شده توسط کاربر به صورت دانلودی باشد کاربر می‌تواند با نصب نرم افزار اسپات پلیر به محتوای آموزش دسترسی پیدا کند.

6.2. در صورتی که محصول فیزیکی باشد کاربر باید دقت نماید تا آدرس و کدپستی را کاملا دقیق و صحیح وارد نماید، در صورتی که ۀدرس اعلام شده دقیق نباشد و محصول به کاربر نرسد ریاضیگون هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

6.3. زمان ارسال محصولات فیزیکی معمولا 5 روز کاری می‌باشد که ممکن است دیرتر یا زودتر تحویل شود.

6.4. در صورتی که تراکنش کاربر موفق نباشد و وجهی از کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف مدت 72 ساعت مسترد خواهد شد.

6.5. ریاضیگون تمام محصولات فیزیکی را به صورت کاملا سالم به اداره پست تحویل و اداره پست هم متعهد به رعایت نکات ایمنی در رساندن محصول به مقصد است. با این وجود در صورتی‌که محصول دچار نقص و اشکالی باشد، خریدار باید ظرف مدت 7 روز کاری به ریاضیگون اطلاع دهد تا رسیدگی‌های لازم انجام شود.

 

 

ماده هفت: فورس ماژور:

7.1. از آنجایی که فایل‌های ریاضیگون به‌صورت دوره‌های آموزشی دیجیتالی در اختیار کاربر قرار داده می‌شود، لازم به ذکر است که کاربر موظف است که آنها را دانلود و ذخیره کند تا در صورت ایجاد شرایط فورس ماژور، حوادثی نظیر سیل و زلزله مشکلی بابت دسترسی به فایل خریداری شده نداشته باشد. بدیی است که در صورت بروز چنین شرایطی امکان ارائه سرویس به کاربر وجود نخواهد داشت.

 

ماده هشت:تغییر توافقنامه:

8.1. ریاضیگون حق هر گونه ویرایش و  تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ دارد و خرایدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

 

8.2. تاریخ آخرین تغییرات این قرارداد روز 20 ام دی ماه 1402 می‌باشد.